«Lorenzo!
Lorenzo!» Jeg sto der og gråt. Han lo der og råtnet. «Gå. Dette er min fremtid.
Jeg ble skapt for å slåss for min far, og en annen ting. Jeg var ikke alltid en
sort engel, Othelia. Jeg falt.» Sa han mens resten av kroppen grodde til
jorden. «Falt? Hva? Hva mener du?» Spurte jeg og var helt våt i ansiktet. Han
reiser armen, sånn at den står rett mot henne. Jeg ser først bare hvitt, så får
jeg bilder i hodet mitt. Jeg var i slottet, og jeg var sånn ca. 13 kanskje. Jeg
var ute, og det snødde. Så kom en fyr, som var litt eldre enn meg, med mørkt
hår. Det var Lorenzo. Han var en engel, hvit engel. Han var skytsengelen min
faktisk. Jeg så flere øyeblikk der han reddet meg, beskyttet meg, og masse
sånt. «Jeg har ikke vært ondt. Jeg ble tvunget. Hvordan, det får du vite, hvis
du ser meg i mitt neste liv.» Han hadde øynene halvåpne. «Jeg elsker deg,
Othelia. Elsker du meg?» Spurte han. Jeg gråt enda mer. «Jeg skal få deg
tilbake. Jeg lover.» Han lukket øynene, og stoppet å puste. Jeg gikk for å
hjelpe vennene mine. «Vel, det tok sin tid da.» Sa Maria. «Glad for å se deg
og, Maria.» Sa jeg og smilte, og hun smilte tilbake.
«Er den
engelen død eller?» Spurte Linus. «Ja, jeg tror nok han er det, se på han da.
Jeg mener, det er ikke hver dag en engel råtner og dør.» Sa Cindy. Linus hadde
ikka lagt merke til henne før nå, fordi de hadde det så travelt med å finne
portalen. Han stirret på henne, nesten siklet etter henne faktisk. Hun bare
smilte. «Få han tilbake, hvordan skal du klare det da liksom?» Spurte den irriterende
dobbeltgjengeren min. «Jeg vet ikke. Men han fortjener ikke å dø. Dere kommer
ikke til å tro hva han viste meg.» Sa jeg. «Jo, hvis han har vært skytsengelen
din, så.» Sa Carlos. Det virket som om hav var sint. «Men, hvordan viste dere
det?» «Fordi Othelia. Han var ikke den eneste som var skytsengelen din.» Sa
Carlos. Han stirret på meg, og da forsto jeg. «Har du vært skytsengelen min? Har du vært en engel assa?» Spurte jeg.
Carlos? En engel? Hvordan var det mulig? «Jeg har ikke alltid fram vingene mine,
Othelia. Jeg er ikke utviklet til en full voksen engel helt ennå, så jeg kan
ikke ta de ut når jeg vil. De bare kommer ut i nødssituasjoner, eller om noen
er i fare.»
«Wow, det
er.. ehm rart, jeg trodde ikke man kunne ha 2 skytsengler, men javel.» Det var
rart, tenkte jeg da. Det var veldig kaldt, og jeg kjente jeg var iskald i
hendene mine. Jeg tok den ene opp, og gispet. «Hva er det?» Spurte Filip. Jeg
snudde meg og viste hånda mi. Alle gispet. «Othelia, vi må få deg til
dronningen. Nå..» Sa Cindy. Hun stoppet. «Men vi kan jo ikke klare det, det er
jo iskaldt, hun kommer til å dø før vi engang er framme. Cindy, klarer du å
teleportere oss?» Spurte Carlos. «Nei, ikke så mange, og jeg kan ikke
teleportere dit og tilbake og ta med resten, det blir veldig vanskelig.
Beklager, Othelia!» Sa hun og så ut som om hun nettopp hadde ødelagt et av
smykkene til moren sin, og var veldig lei seg. «Det går fint. Men, jeg er en
Flame Oinic eller hva nå enn dere sa. De må jo være ett eller annet sted, hvis
det er flere. Jeg mener, hvertfall ikke her, fordi det er kaldt og snø
overalt..» Spurte jeg. «Ja de er ett sted. I et annet rike. Men den portalen
har Decilian gjemt. Han har gått inn i den og sugd seg ondskap, og har tatt meg
seg soldater. Nå er de døde da. Og kun Decilian og Lorenzo vet hvor den er. Det
er Flame Hell. De kaller det for det fordi, jeg mener, det er ett helvete, og
Flame Oinic’s og mange andre skapninger vi ikke vet om enda lever der. Hvis du
går gjennom portalen, Så blir du der for alltid. Ingen som går inn, klarer å
komme seg ut, untatt Decilian.» Sa Carlos. Alle så ned. Dette så bare ut til å
aldri ta slutt..
Skrevet av
Vanesa og Cie

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar