7.trinn var på BaDaBoum
onsdag 23/9. BaDaBoum er fire akrobatiske franskmenn.
Vi var så
heldige at vi var de første, og eneste barna de opptrådte for.
Det var noen
som var flinke på instrumenter fra andre land. Andre var veldig akrobatiske.
Det var en dame som var veldig flink på sykkel. Hun sto baklengs, oppå sykkelen
og mye mer.
Når vi
syklet fram ble vi godt tatt imot. Vi satt oss til rette i salen og ble
introdusert til franskmennene fra BaDaBoum. Sceneteppet ble trukket vekk og
lyset ble slått av. På scenen sto en mann. Han spilte mange rare instrumenter.
Det var morsomt å høre på den type musikk. Etter ca. en time ble sceneteppet
trukket for. Den flotte presentasjonen av BaDaBoum var over.
Skrevet Av
Andreas og Ferdinand

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar