Sevenup

Sevenup

torsdag 24. september 2015

7.trinn på BaDaBoum


7.trinn var på BaDaBoum onsdag 23/9. BaDaBoum er fire akrobatiske franskmenn.

Vi var så heldige at vi var de første, og eneste barna de opptrådte for.
Det var noen som var flinke på instrumenter fra andre land. Andre var veldig akrobatiske. Det var en dame som var veldig flink på sykkel. Hun sto baklengs, oppå sykkelen og mye mer.

Når vi syklet fram ble vi godt tatt imot. Vi satt oss til rette i salen og ble introdusert til franskmennene fra BaDaBoum. Sceneteppet ble trukket vekk og lyset ble slått av. På scenen sto en mann. Han spilte mange rare instrumenter. Det var morsomt å høre på den type musikk. Etter ca. en time ble sceneteppet trukket for. Den flotte presentasjonen av BaDaBoum var over.


Skrevet Av Andreas og Ferdinand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar