Sevenup

Sevenup

mandag 16. november 2015

AK-aktivitetsklubb


Vi har intervjuet Cie om AK-aktivitetsklubb
-Hva gjør dere der?
Cie: -Vi gjør masse forskjellig. Noen ganger er vi i gymsalen, noen ganger svømmer vi og går tur.

-Hvor er det?
Cie: -Vi er på mange forskjellige steder, men møtes på Tømmermannsløkka.  

-Hvor mange ganger i uka?
Cie: Vi er der bare på mandager.

-Når begynte du der?
Cie: Jeg begynte i 2.klasse. 

-Hvor lenge har du gått der?
Cie: Jeg har gått der i 5 år.


 Skrevet av: Kaja, Sarah og Emma M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar