Vi har intervjuet Cie om AK-aktivitetsklubb
-Hva gjør dere der?
Cie: -Vi gjør masse forskjellig. Noen ganger er vi i
gymsalen, noen ganger svømmer vi og går tur.
-Hvor er det?
Cie: -Vi er på mange forskjellige steder, men møtes på Tømmermannsløkka.
-Hvor mange ganger i uka?
Cie: Vi er der bare på mandager.
-Når begynte du der?
Cie: Jeg begynte i 2.klasse.
-Hvor lenge har du gått der?
Cie: Jeg har gått der i 5 år.
Skrevet av: Kaja,
Sarah og Emma M

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar