Sist fredag kom en
dame og en mann fra den kulturelle skolesekken til Mosserød skole. De snakket
om at vi kan bruke søppel til å lage kunst med en overhead.
Det var så moro at vi
kunne bruke søppel til å lage abstrakt kunst.Vi lagde
bilder og hadde det gøy.
Tenk at søppel kan brukes til å lage så flotte ting!
Anbefaler å prøve det selv!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar