Sevenup

Sevenup

søndag 11. oktober 2015

Ferdinand - seiling

Fra Pinvin cup, mai, 2014
Ferdinand - seiling
                                   Vi har intervjuet Ferdinand om hans hobby.

1: Hva slags hobby driver du med?
Jeg driver med seiling.
2: Trener du ute eller inne?
Ute om sommeren, inne om vinteren.
3: Hvor mange ganger trener du i uka?
Før to, men nå bare en siden vi trener inne.
4: Hvordan trener du inne?
Styrke, fordi vi må være sterke når det er mye motvind.
5: Hvor trener du?
Ranvik Ungdomsskole om vinteren og grandholmen om sommeren.
6: Er det gøy?
Ja, men bare når man vinner.
7: Er det ikke skummelt hvis båten velter og det er mye vind?
Nei, det er bare gøyJ
8: Hvorfor startet du?
Fordi foreldrene mine sa jeg burde begynne, så begynte jeg og syntes det var gøyJ

Skrevet av Kaja og Sarah
Redaktør: Mikkel B. Madsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar