Fra Pinvin cup, mai, 2014
Ferdinand -
seiling
Vi har
intervjuet Ferdinand om hans hobby.
1: Hva
slags hobby driver du med?
Jeg driver med seiling.
2: Trener
du ute eller inne?
Ute om sommeren, inne om
vinteren.
3: Hvor
mange ganger trener du i uka?
Før to, men nå bare en siden
vi trener inne.
4: Hvordan
trener du inne?
Styrke, fordi vi må være
sterke når det er mye motvind.
5: Hvor
trener du?
Ranvik Ungdomsskole om
vinteren og grandholmen om sommeren.
6: Er det
gøy?
Ja, men bare når man vinner.
7: Er det
ikke skummelt hvis båten velter og det er mye vind?
Nei, det er bare gøyJ
8: Hvorfor
startet du?
Fordi foreldrene mine sa jeg
burde begynne, så begynte jeg og syntes det var gøyJ
Skrevet av Kaja og Sarah
Redaktør: Mikkel B. Madsen

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar