Sevenup

Sevenup

torsdag 8. oktober 2015

Skogdagen

Skogdagen
Alle gledet seg til denne tirsdagen for vi skulle til skogen med hele skolen.

Noen syklet og noen gikk. Det var mange forskjellige poster. Orientering var en av dem. Alle på trinnet gikk med fadderbarna sine.
Etter en stund så kunne man velge mellom å være med på topptur med noen voksne, men for å være med måtte man gjøre ferdig orienteringa.
Hvis man ikke ville på toppturen kunne man bli igjen å grille, og gjøre hva man ville.
Noen lekte med pinner, andre gjorde ferdig orienteringen. Det var mange som spiste kjeks, koste seg og slappet av.
Det var også noen som klatret i trær. Alle koste seg på skogturen.


Skrevet av Hans Martin og Nathalie den 7.10.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar