Skogdagen
Alle gledet seg til denne tirsdagen
for vi skulle til skogen med hele skolen.
Noen syklet
og noen gikk. Det var mange forskjellige poster. Orientering var en av dem.
Alle på trinnet gikk med fadderbarna sine.
Etter en
stund så kunne man velge mellom å være med på topptur med noen voksne, men for
å være med måtte man gjøre ferdig orienteringa.
Hvis man
ikke ville på toppturen kunne man bli igjen å grille, og gjøre hva man ville.
Noen lekte
med pinner, andre gjorde ferdig orienteringen. Det var mange som spiste kjeks,
koste seg og slappet av.
Det var også
noen som klatret i trær. Alle koste seg på skogturen.
Skrevet av Hans
Martin og Nathalie den 7.10.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar