Vi har skrevet om Vetle. Han spiller Basketball.
Hvorfor begynte du på basketball?
-
Fordi det
er gøy!
Når begynte du?
-
Jeg begynte
i fjor vinter.
Hvilket lag spiller du for?
-
Jeg spiller
for Sandefjord WhalersJ
Hvor trener du?
-
På Store
Bergan og Haukerød.
Hvor mange dager trener du i uka?
-
2 ganger.
Hva gjør du på treningene?
-
Spiller
basket.
Hvor mange er dere på laget?
-
Det er 17
spillere på laget.
Skrevet av Josefine og
Emma M
Redaktør: Mikkel B. Madsen


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar