Sevenup

Sevenup

torsdag 29. oktober 2015

Intervju med Vetle

Vi har skrevet om Vetle. Han spiller Basketball.
 
Hvorfor begynte du på basketball?
-         Fordi det er gøy!
Når begynte du?
-         Jeg begynte i fjor vinter.                    
Hvilket lag spiller du for?
-         Jeg spiller for Sandefjord WhalersJ
Hvor trener du?
-         På Store Bergan og Haukerød.
Hvor mange dager trener du i uka?
-         2 ganger.
Hva gjør du på treningene?
-         Spiller basket.
Hvor mange er dere på laget?
-         Det er 17 spillere på laget.

Skrevet av Josefine og Emma M
Redaktør: Mikkel B. Madsen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar