Sevenup

Sevenup

fredag 16. oktober 2015

Intervju med Kristoffer

Intervju med Kristoffer.

Hvor lenge har du gått på pil og bue-trening?
-Jeg har gått der i 6 uker.
Hvilken aldersgrense er det?
-Jeg tror det er 7 og oppover.
Hvorfor ville du begynne med det?
-Det er veldig gøy synes jeg.
Hva synes du om pil og bue?
-Det er mye vanskeligere enn det man tror.
Hvilke dager går du på pil og bue?
-Jeg går på pil og bue på onsdager.
Hva heter pil og bue kurset\treninga?
-Den heter Sandefjord bueskyttere.

Skrevet av Nathalie

Redaktør: Mikkel B. Madsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar