Sevenup

Sevenup

onsdag 21. oktober 2015

INTERVJU MED JOSEFINE


Hvorfor ville du begynne med håndball?
- Fordi det så ut som en veldig morsom sport.
Hvilket lag spiller du for?
- Jeg spiller for Runar.
Er det noen som inspirerer deg, i så fall hvem er det?
-Alle de som er rundt meg og hjelper meg.
Hvor trener du?
-Jeg trener i Runarhallen.
Hvor mange ganger i uka trener du?
- Jeg trener hver dag.
Hvor mange spillere er det på laget?
- Vi er 28 på laget og alle jentene er veldig glade i hverandre.
Når startet du på håndball?
- Når jeg var fire og et halvt.


Skrevet av Ferdinand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar