- Fordi det så ut som en veldig morsom sport.
Hvilket lag spiller du
for?
- Jeg spiller for Runar.
Er det noen som
inspirerer deg, i så fall hvem er det?
-Alle de som er rundt meg og hjelper meg.
Hvor trener du?
-Jeg trener i Runarhallen.
Hvor mange ganger i uka
trener du?
- Jeg trener hver dag.
Hvor mange spillere er
det på laget?
- Vi er 28 på laget og alle jentene er veldig glade i
hverandre.
Når startet du på
håndball?
- Når jeg var fire og et halvt.
Skrevet av Ferdinand
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar